Com fer-se amic/ga

Fen-te amic/ga de la Fundació mitjançant una donació anual o aportacions mensuals contribueixes al creixement de la mateixa, participa en la preservació del llegat de Montserrat Caballé, col-labora per poder portar a terme les seves finalitats culturals i recolzar futures carreres de joves artistes.

AVANTATGES DE FER-SE AMIC

• Obtenir el carnet nominal d’amic/ga de la Fundació.
  • El seu nom es publicarà a la pàgina web com Amic/ga de la Fundació.
  • La Fundació enviarà una Newsletter periòdicament referent a les activitats anuals que porta a terme la Fundació.
  • Descomptes a les entrades de tots els seus esdeveniments.
  • Podrà assistir en conferències gratuitament.

Com empresa podrà contribuir tant com Amic o com Patrocinador d'algun esdeveniment, en ambdós casos obtindrà el Certificat de desgravació fiscal per la seva donació.

Com a Patrocinador, la Fundació donarà també 10 entrades gratuites per tots els seus esdeveniments i concerts.

Fer una donació per transferència bancària:
Fundació Privada Montserrat Caballé
IBAN: ES10 2100 0863 2502 0069 4127
SWIFT/BIC: CAIXESBBXXX

Deducció Fiscal:
Qualsevol aportació o donació que realitzi, podrà obtenir els beneficis fiscals establerts en l'article 19 de la Llei 49/2002 de 23 de desembre de Règim Fiscal de les entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge.