Màster Classes

La Fundació Montserrat Caballé presenta aquest any 2023 les seves primeres “Màster Classes” i, es per nosaltres un gran honor, que sigui un dels nostres Patrons Honorífics qui les dirigeixi, el gran tenor Josep Carreras.
El Sr. Carreras impartirà durant una setmana les “Màster Classes” i ho farà gratuïtament a benefici de la Fundació.

Josep Carreras
Salón Atlans del Reial Cercle Artístic de Barcelona

LLOC:
L’indret escollit es el Saló dels Atlans, al Reial Cercle Artístic de Barcelona (c/ Arcs, 5).

DATES:
De Dilluns 25 de setembre de 2023 al dissabte 30 de setembre de 2023.
Classes: del 25 al 29, de 11.00 h. a 14.00 h. i de 16.00 h. a 19.00 h.
Concert final: 1 d’Octubre a les 19.00

INSCRIPCIONS:
Les inscripcions cal realitzar-les mitjançant el següent correu electrònic:
masterclasses@fundaciomontserratcaballe.org

Informació requerida:

• Nom complert
  • Data de naixement
  • “Currículum Vitae”
  • Tipus de Veu
  • “Link” de vídeo o de so

De totes les inscripcions rebudes, un comitè de la Fundació farà la selecció dels cantants que seran acceptats, amb un màxim de 20 participants, per treballar amb el Sr. Carreras.

El preu total de les Màster Classes es de 1.000 €

Una vegada els cantants rebin la notificació de la seva acceptació, hauran d’abonar el cost de les classes al compte de la Fundació indicat, per així rebre la seva conformitat.

Fundació Privada Montserrat Caballé
IBAN: ES10 2100 0863 2502 0069 4127